Merhaba kızlar 22 haftalık hamileyim en son kontrolümde doktorum bebeğin suyunun az olduğunu söyledi riskli gebeliklere yönlendirdi oraya gittiğimde de sonuç pek değişmedi bebeğimin sağlığının gayet yerinde olduğunu fakat suyumun gerçekten az olduğunu söylediler. Medikalden alınan bir testle suyumun gelip gelmediğine baktı doktorum negatif çıktı ama suyumun neden azaldığını hâla anlayamadık. Havuç suyu içmem gerektiğini söyledi ve her hafta kontrole gitmem gerektiğini.
Aranızda aynı durumu yaşayıp sonradan suyu normale dönen var mı beni bilgilendirirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler❤️