Yasemin56 Mrb hanımlar ben 36 haftalık hamileyim doktor bebeğin suyunun az olduğunu söylediler 37 haftayı beklesek iyi olur ama bebek bekliyemiyor dedi suyunun iyi olması için ne yapmalıyım bilmiyorum 😔