[silindi] Öncelikle bebeğime bir maşallah alırım🥰 Herkese umut olmak için uygulamayı tekrar yükledim.
Evliliği mizin ilk yılı bebek düşünmemiştim ancak daha sonra 6 ay bekleme mize rağmen gebelik oluşmadı. Yumurta takibinde yumurtanın çatlamadığı anlaşıldı. Ancak 3-4 ay süren yumurta büyütme ve çatlatma iğneleri de sonuç vermeyince rahim filmi çekildi. Bir tüpümde akış yavaştı. Bir aşılama denemesi de başarısızlıkla sonuçlanınca tüp bebeğe yöneldik. 1 taze 1 dondurulmuş embriyo ile yine sonuç negatif… Devamında histereskopi yapıldı küçük bir polip alındı ve rahime çizik atıldı. Bir tip bebek daha denedik. Sonuç yine negatif. 4 yıl süren bu sürecin sonunda muayenede çikolata kistimin oluştuğu görüldü 4cmdi ve bu da hem hamile kalmayı hem de tüp bebeğin tutma şansını düşürüyordu. Son olarak eşimin kasık ve bacak ağrısı ile varikosel başlangıcı olduğunu duyunca da dünyamız başımıza yıkldı. Bir daha asla doktora gitmeme hiçbir tedaviyi almama kararı aldık. İkimiz de eğitimli çalışan insanlardık yolumuza bakma kararı aldık. Tam bir yıl hiçbir doktora gitmedik hayatımıza baktık.
Yılın sonunda büyük bir psikolojik çöküş yaşadım ve psiklojik tedaviye başladım. Toplamda 4 seans kadar gitmiştim. Devamında tatile gitme planları yapıyorduk. Tam 1000 km yol gittik. Adetim 1 hafta geçmişti ama test bile yapmadm. Çnkü 5 yıldır bir kez bile pozitif sonuç görmemiştim. Sonra içimden bir ses hastaneye gidip kan tahlili vermem gerektiğini söyledi ve sonuç pozitifti. Hayatımn en büyük şok uydu. Minik muciZemdi.
Ama sınavım hala bitmemişti. Kanamalı gebelik zorlu hamilelik erken başlayan sancılar, doktor ihmalleri vs derken 32+2 de bebeğim dünyaya geldi. 15 gün entübe 15 gün solunum desteği tam 40 gün kövezde kaldı. Hayatımın en zorlu sınavıydı.
Ama şimdi yanımda sağlıkla büyüt yorum.
Umudunuzu Allah’a olan inancınızı asla kaybetmeyin ve Allah’tan dileğinizi namaz ile isteyin namaza sımsıkı sarılın. Namaz kılmazdım bu süreç bana Allah’a sarılmayı öğretti. Daha doğru bir müslüman olmayı öğretti. Hala eksiklerim var ama inanıyorum her geçen gün daha iyi olacağım.