Gamze_cnky [silindi] tam bilmiyorum inanın ama hepimiz beslenirken kaçamak yapıyoruz illa ki, ama genel olarak böyle beslenmemiz gerekir bence. 💖
gul00 nesli5154 hem çok zor hem güzel bir süreçti. Rabbim isteyen herkese versin kimsenin kucağı boş kalmaskn
Asli1453 [silindi] tedavisiz 7yil sonra hamile kaldım bir oğlum bir de kızım oldu şimdi ücüncüye hamileyim sabır dua nasibinde varsa olacak elbet bekle