[silindi] Ediyorum neler denedim. Fsh ve lh yüksek çıkıyor. Amh testi normsl çıkıyor. Tüp bebek te doktor yumurtan kalitesiz dedi Bunun çaresi yok mu😔
Gamze_cnky [silindi] postlarını görüyorum ve üzülüyorum , dua edicem sana , keşke elimizden bisey gelebilse 🥺🥺
[silindi] Merve99670 14 yumurta toplandı 1 tane sağlıklı tek kaldi Tutu ama boş gebelik oldu . Ve simdi maddi imkanim yok tekrar deniyim😥
Caizint [silindi] Allah kolaylık versin. Ben tam 13 kez denedim inanır mısın ? Her seferinde de kaliteli yumurtalarım çıktı 2 şer 2 şer konuldular ama tutmadı, nedenini hiç bir zaman bilenemedi. Ama sonunda oldu. Allah yazmışsa olacaktır
[silindi] Gamze_cnky Allah razı olsun 😔 cok üzülüyorum artik elimde degil gerçekten hep bir umut arıyorum
Gamze_cnky [silindi] yumurta kalite artırıcı bisey attım , belki de biliyorsunuzdur ama öyle beslenmeye çalışın🥺
2minnosannesi_ [silindi] canım öncelikle rabbim tez zamanda sana da nasip etsin inşallah tüm kalbimle dua edeceğim her fırsatta sana bir de instagramda bir sayfa var bir dua paylaşmış bakmanı tavsiye ederim linkini bırakıyorum umarım tez zamanda Allah sana da nasip eder
Comeasli [silindi] bana polistik oversin dediler kilo ver gel dediler her doktor resmen kovdu ama mersinde ahmet yildiz bakana gittim ben ilaçları sadece 1 ay kullandım 85nkilo ile hamile kaldim insgt tiktoktan bakabilirsin
Btlabk Comeasli o doktoru bende takip ediyorum cok iyi bir doktor arkadaşıma da önerdim gidiyor simdi
Caizint [silindi] ben 5 yıllık evliyim 4 yılda evet 13 kez denedim zaman zaman ara verdim ama arş arda 3 ay transferde oldum . Ki çoğu zamanda ilaçsız yöntemler denendi ben de
Betul-0 [silindi] canım birde clife macun araştır faydasını gören çok fazla yumurta kalitesini falan artırıyor polikistik över sendromuna iyi geliyor