MiaBaslck O bir gerçek tabi ki. 1.5 senedir hep imrendim hemen hamile kalanlara, 1. 2. 3. Denemede çift çizgi görenler var benim niye olmuyor diye az ağlamadım, herkes zaten bir evladın var dedi, şükret dedi. Elbet şükrediyorum ama oğlumun kardeşi olsun istedim hep. O da geliyor galiba ya, inanamıyorum bunları yazdığıma 🥰