LamiyaCetinkaya MiaBaslck Aşko gaz bu 😀😀 benim ilkinde de hep böyle oluyordu, bebek şuan o kadar küçük ki göbek çıkması imkansız, ama insan heyecan yapıyor tabi 🥰
likesah MiaBaslck bu haftalarda gaz ve siskinlik problemi yasaniyo muhtemelen o yuzden bu kadar sismistir karniniz
yinehamile MiaBaslck gazdır o gaz 😄 5 haftalık bebek %95 ultrason da bile gözükmüyor, hatta ben her iki hamileliğim de 5. Haftada keseyi bile görmemiştim. Ama hamileliğin ilk başlarında gaz ve şişkinlik oluyor.
FKRKS29 MiaBaslck sormayın bende 6+6 yim 80 kiloyla kaldim hamile ama göbeğim zaten çok vardı sizinki yine iyi benkm 9 aylik gibi 😂😂😂😂😂😂😂
MiaBaslck likesah Bende öyle düşünüyorum ama herkes hamilemisin diye soruyor değilim diyorum şuan daha çok küçük olduğu için saklamaya çalışıyorum 😃
LamiyaCetinkaya MiaBaslck bişey diyim mi, daha bebek düşündüğümüzü bilmeyen bir akrabamız bu ay Lamuşun kızı olacak gibi dedi. Tabi ben güldüm geçtim ama dün pozitifi görünce acaba kız mı diye düşünmeye başladım. Nerden anladı bilmiyorum 😂
Yazmelegi_ MiaBaslck ay ben ne kadar değilim desem de ilk zamanlar şey yapıyorlardı gözlerime bakıyorlardı kirpiklerinden belli oluyor hamile olduğun diyorlardi
MiaBaslck yinehamile Bende hemen hamile modunu almıştm 😀 neyse kocama bişey çaktırmym o bebek sanmaya devam etsin 🤣🤣🤣
MiaBaslck LamiyaCetinkaya Aynı şeyi bende de oldu tam günüm geçti zaten hissetmiştim göğüslerden eşimin ablası mesaj attı sana niyetlenip meryem suresini okuyorum dedi. Gözlerim doldu o an 😄 çin takvimine göre de kız 🤣🤣🤣 Kaynanamda kızlara sevinmezmiş☺️ İnşallah kız doğururuz 🙏🤣
LamiyaCetinkaya MiaBaslck Çin takvimi ilk gebeliğimde kız dedi oğlum oldu, ona çok güvenmiyorum 😂 ama tabi kız olsun isterim bu sefer, ikisini de tatmak istiyorum 🙏
MiaBaslck FKRKS29 Ben 56 ile hamile kaldım aşırı belli oluyor göbeğim ama olsun hamileyim deriz ya sadece göbek olsaydı 🤣🤣🤣Şu doğum süreçlerini bir atlatalım hep birlikte zayıflarız😀Yeter ki doğurabilelim 🤲🏻
MiaBaslck Gkee Normale döner inşallah ayva göbeğim vardı ama bu farklı birşey bi arkadaş yorumda yemiş s. Gbi yazmıştı aynen öyle yani 🤣🤣🤣
Yazmelegi_ MiaBaslck kirpiklerim o zamanlar birbirine yapışık gibiydi oyle olunca da gebesin diyorlardi