MiaBaslck İlk haftalar insan hep diken üstünde oluyor, ya birşey olursa diye. İlk bebeğimde 8 haftalıkken doktora gittim, pandemiydi o zaman, randevu gününe kadar dokuz doğurdum, şimdi de randevu günümde 7 haftalık olacak 😂 acilen kan verip teyit etmem lazım iyi olduğunu, belirti de yok ya acaba test mi yanlıştı diye düşüncelere kapılıyorum 😂