SimgeGktg kiz ne geriliyorsuun amaan.
Bak benim normal dogum tarihim 5temmuz, sezeryana aldigim gun3temmuz. Inanabiliyor musun 😁😁 ben bile stres yapmiyorsam yapma birsey olmaz. 11gunumuz kaldi , zaten gun alsaydik 26 haziran veya bayram olmasaydi yine 30 hazirana falan alcaktik muhtemelen,e gene erken gelebilirdi. Gununde gelceginin garantisi yok , sadece daha erken bir tarih alip daha cok garantiledigimizi dusunebilirdik ama bebislere haksizlik olurdu. Bence.. 11gun ayaklari tavana dikip çocukları iceride tutalim mi dhdjsjfbwb