SimgeGktg evet evet ben zor bir surec gecirmedim bana saka gibi bisey geldi hamilelik ama su son gunler evet gercekten biraz zorluyor o da korktugum icin sanirim.. insallah layikiyla anne baba oluruz ,cocuklarimiz da hayirli evlat olurlar.. ben annemle cok yakınım ama cokta didisirim ,simdiden onu oyle bir anladim ki.. bazen durup onu izliyorum neler yasamis nelwr diyorum icimden ki bizim imkanlarimiz maddi manevi es destegi bile gormeden hic bir rahatlik naz etmeden.. nebiliim farkli ve cok hassas bir donemmis. Artik gordugum hamile kadinlara ultra ozen 😁