SimgeGktg ahahah ozaman ayaklari tavana dikip bi 11 gun kadar yatmamiz lazim cikamasinlar ordan zipirlar 😁😁
Ayyyy cok heyecanlandim valla , resmen azicik gun kalmis , ne ara bu gunlere geldik , ben simdi bide anneme mi gitsem annem mi gelse telasina kapıldım evde horlayan insan olursa ben cok stresleniyorum sacma sapan takintilarim var akdbqbdb kiz benim derdim bitmiyor dert anasi gibiyim adeta , ay hayirlisi ile bi dogursaydik.
Ama sende soyle dusun guzelce baktilar bir soru gormediler sukur ki , bana doktor bidaha 3 temmuza kadar kontrolun yok ,bir durum olursa tabi gel ama onun disinda gelme muayene alma dedi. Ben hic nstye girmedim mesela herkes hergun giriyor oysaki ahab olsun sende girdin ve bir probleminiz olmadigini ogrendin