Tugbasdfg bende garip bir durum olarak görmüyorum zaten genellikle doktorlar çatı muayenesi yapıyorlar anlam veremedim yani bilmediğim için anlam veremedim demek istedim 2 cisi çatı darlığı açısından doğum anında bir sıkıntı sorun yaşamaması açısından yapılsa daha iyi olurdu yani demek istediğim düşünsenize sancınız başlıyor o kadar sancı çekip çatınız dar sezaryen oluyorsunuz sizede yazık değilmi o kadar sancı çek son dakika sezaryen bu iyi bir durum mu ben bunu anlatmaya çalıştım doktoru yargılamadım demekki cümlede bir aksaklık yada yanlışlık oldu yanlış anladınız ayrıca aklıma da geldi doktor son haftaları 3 haftada bir çağırmış arkadaşımız onu yazmış ben ona dedim son haftalarda çünkü her 10 günde bir çağırıyorlar arkadaşımıza 3 hafta demiş benim anormalime özellikle o gitti zaten bi yerde bi yanlış anlaşma oldu ama çözemedim 🤦🏻♀️