Minnonunanasi bu yoruma 2 normal doğum yapmış 3.Yü bekleyen bir anne olarak aşırı derecede katılıyorum. İlk doğumumda kendi doktorum izindeyken mecbur başka bir doktora gitmiştim gittiğim gibi beklemediğim bir anda çatı muayenesi yaptı. O kadar korktum titredim ve etkilendim ki anlatamam. Bana “sen daha buna dayanamıyorsun normal doğum nasıl yapacaksın” dedi bir de. Ona rağmen inat ettim bekledim ve Allah’a çok şükür ki kendi belirtileriyle gayet de güzel doğum yaptım. Ortada açılmaya dair hiçbir belirti yokken çatı muayenesi yapmak kadar gereksiz bir uygulama yok bana göre. Zaten vakti geldiğinde bir şekilde belli ediyor, ya sancı geliyor ya kanama ya su patlaması vs. Gibi. Allah nasip ederse 3. Normal doğumumu yapacağım ve hala çatı muayenesini sevmem yani doğum bambaşka bir şey, ortada hiçbir şey yokken çatı muayenesi olmak ve o hissi yaşamak bambaşka bana göre.