Papatyam28 evet cok dogru soylemıs cunku dogru olan bu standart olan hamılelıkte neden her hafta gormesı gereksın sızı anlıyorum eskı tecrubelerden tedırgınlık olmus ama ferah olun ben en son 35+5de gozuktum 37deyım ve 40a kadar gıtmıcem cunku cocuk ıcerde fıldırfıldır kanama sancı su gelısı yok hersey guzel gıtmek ıcın hıc sebepnyok