Kubrakarahan Ayy çok bilmiş o ben haftada bir kez yiyorum en az çiğköfteyi. Alıyorum paket evde marulunu falan karbonat sirkede bekletip yiyorum valla. İkiz bebeklerim 3 hafta önden gidiyor gramları 20 haftalığız çok şükür bir sorun yok. Kadın doğumda çalışırken şahidim şoparlar nasıl şeyler yiyip topaç gibi çocuk doğuruyor valla kasmıyorum hiç 😀 yani hamburger, lahmacun, kebap her hafta birini yiyorum en az. Yeter ki bol su içilsin, yumurta, et, ceviz, badem, bol meyve, kalsiyum tüketilsin kafi. Ceviz tasını çok sevmediğim için taze kırılmış en az 3 ceviz, badem, muz vs süt ile shake yapıyorum. Suyu 3 litre içiyorum 1,5luk sulardan alıyor eşim 6lı. Günde 2 tane içiyorum öyle daha pratik oluyor hep elimin altında.