Hamile olmadan önce avokadymuş kajuymuş balıkmış ne planlar yapıyor insan. Başına gelince öyle olmuyor. Eşimin işi dolayısıyla şehir dışındayız otelde kalıyoruz. Kahvaltımı tertemiz yapıyorum ama öğle akşam Allah’a emanet. Biraz da tevekkül etmek lazım ne insanlar var ekmek bulamıyorlar bir çocuk doğuruyorlar ki Nur gibi bakmaya doyulmuyor. Kolayı iki kez içtim çok içim yandı dayanamadım. Kahve, sigara, çiğ et yumurta yemiyorum ama işte en basitinden dün kokoreç yedim temizliğiyle övülen bi yerde. Hepten salmayın ama dediğim gibi tevekkül edin. Bi gün ipin ucu kaçıyorsa öbür gün dengelemeye çalışın. Sanırım hamilelikte en önemli şeylerden biri biraz rahat olmak her şeyi mükemmel yapmaya kontrol etmeye çalışmayın olmuyor zira 🙂