Fatmaguney Myasminn Allah bağışlasın evladınızı, merak ettim ayrıntılı ultrasondada mı fark etmemişlerdi 🤔😄
Mltsnl Myasminn yaaaaqq demek benimde değişme ihtimali var ama bu zaman a kadar pipi nasıl gizlenmiş 😀
Mltsnl Myasminn 😁😁😁 bende 15. Haftaya kadar erkek dedi doktor sonra dedi yok bu kız bende dedim hocam belki siz bakınca içine kaçtı görünmüyor 😀😀
Myasminn Mltsnl benimde 19 temmuzda bir sonraki kontrolüm, hemen hemen 18 haftalık olacağız o zaman daha net görünür sanırım ☺️
Melisct94 ciceklianne Aynısı bizde oldu 12 de erkek dedi 15 de kız dedi doktor kordonmuş dedi bacak arası boş dedi umarım değişmez hep kız istedim 🙏 oysaki oğlumda direk erkek demişlerdi hiç de değişmedi bilemiyorum tecrübesizlikmi ne 🙄 ama ben çok sevindim 🙊
Satinnst 12 + 5 de doktorum yüzde 70 ikiside kiz dedi. Cift yumurta ikizlerina hamileyim. Bir tane kızım var bir kız bir erkek çok istiyordum. Değişmez sanırım. Siz ne düşünüyorsunuz. Değişebilir mi
Nazli_akn32 Bana da 12 haftada kesin erkek denildi 18 de kiz denildi şu an 22 haftalık oldum ve eşim şemdinli de olduğu için biz de orda yaşıyoruz hastane çok sıkıntı gidemiyorum cinsiyet konusunda kafam çok karıştı hiçbir şey alamıyorum eşya olarak