doga21 ciceklianne dün %90 erkek dedi doktorum yanılma payım 10 hastada 1 diye belirtti. Cinsiyet konusunda çok namlı bakalım 🤲🏻
leylaAraf Ceren1993 hesaplayi nasıl yapıyorsunuz banada yapar misni acaba daha 5haftalik görüntüsü var analr misniz
Nazli_cvk55 ciceklianne genelde hep öyle oluyor kızsa değişme ihtimali çok yüksek oluyor banda kız a benziyor dedi ama çok erken ısrar ettiğin için söylüyorum kesin değil ama demişti 13 haftalıkken 17 da erkek dedi %100
Aaa122 Nazli_cvk55 ya bana da 13+0 da kıza benziyor ama diğer ay netleştiririz dedi içimden hep erkek geçti belirtilerim de öyle ama burda melek hanım da kız dedi bilemedim
Busraa-aa Merhaba arkadaşlar arkadaşlar 15+3 haftalıkken doktor kendi cinsiyetim kadar eminim erkek dedi sizce değişir mi 🙄
Aaa122 Asli_beybi1 bende hep içimden geçene inanıyorum ama doktor 13. Hafta da kız dedi bakalım bekleyecem hissiyatım doğru çıkacak mı
Aaa122 Myasminn özel hastane takipli miydiniz onların cihazları daha iyi ya yanılma nasıl oldu ondan sordum