Bazen göbek kordonunu cinsiyeti zannediyor doktorlar. Olabiliyor bebeğin pozisyonuna göre tahmini söylemişlerdir. 13 ve 16 hafta değil bence 20. Haftaya kadar bekle meli. Biz anneler sabırsısız ama net kesin cinsiyetini 20. Haftadan sonra belli ediyor detaylı ultrasonda. Bana kız dediler erkek dediler kız dediler. O yüzden bende 20. Haftayı bekliyorum. 17+6 dayım