Fmcsa ciceklianne benimde ikili taramada kız gibi demişti doktorum ama yan duruyodu bacak arasını tam görememişti tahminde bulundu. 14+1 gittiğimde kesin erkek olduğunu söyledi hatta bizde gördük erkekmi hocam diye ben sordum evet dedi pipimiz burda bak dedi😀 daha önce tahminde bulunmuşmuydum diye sorduğumda evet hocam kız gibi dediniz ama kesin birşey söylemesiniz dedim oda yanılmışım dedi çok şükür değişmedi şuanda 25+4 haftalık oğluşum 😇💙
Fmcsa Cagladlr amin inşallah Rabbim gönlünüze göre versin 🤲😇 benimde iki kızım var birde oğlum olucak nasipse💙
Fmcsa Cagladlr kesin cinsiyeti öğrendiğinizde haber verirseniz sevinirim. Doktorunuzada cinsiyeti size göstermesini söyleyin sizde görün ben çıkıntı gördüm ultrason resminizde😇😉
Nesi11 Fmcsa  bana da tahmin de bulunur musunuz kız gibi dedi ama doktorlara bile inanamıyorum artık
PrensinibekleyenAnnee Asli_beybi1 peki size atsam bebeğin bacak arasını onun gibiydi benimde kızdı erkeğe döndü
Ceysu1111 Bana da 11+5 te kız gibi dedi doktorum yani daha dün bilemiyorum değişir mi özel hastaneye gidiyorum bir arkadaşım özellerde pek yanılma olmuyor dedi kafam karıştı, ben de ufak tefek hazırlıklar yapmak istiyorum ama ne yapacağımı şaşırdım
nhrbsr ciceklianne 2.gebeliğimi yaşıyorum edindiğim tecrübelere göre erken haftalarda öğrenilen cinsiyetler genelde yanılma çok oluyor banada erkek demişlerdi 12 13 haftalarda 16 haftada muayenede kız olacagını öğrenmiştik ve kızım oldu genelde 16 haftadan sonra bazı istisnalar dışında yanılma olmuyor.. bu gebeliğimde 16 haftaya kadar öğrenmek istemedim erkek dedi dr erkek olarak devam ediyoruz:)
Nesi11 Fmcsa Fmcsa  bu var ama eski bu da