ciceklianne çok erken hafta yanılma payı yüksek detaylı bekleyin derim . Okadar değişim oluyor ki uanılma bende hamileyken acaba diyodun hep . 12 haftalıkken doktor kız demişti yine kaptırmadık kendimizi 18 haftada yine sordum yine kız dedi detaylı bekleyim ya yanılırsa dedim 😅😅😅 oda kız dedi . Hamileliğin riskli olduğu için riskli gebelikler üzerine doktora gidiyodum ben daha sormadan oda kız dedi 😅😅 eşim artık sorma diyodu. Doktorumu degistirdim farklı doktara geçtim onada sordum toplamda 4 kız dedi öyle alısveris yaptım ama hala erkek cıkar belki diyolardi ya şunun ckxugu kız dedl r doğumda erkek çıktı gibi laflar dedim 4 doktorda aynı nindedi yok artk daha neler 😅