Matmazelbebi benim ilk oğlumda doktorum 15 dk icinde cikar desi bekledik çıkmadı daha sonra kanamam başladı doktorum uğraştı çıkaramadı. Plesantam rahimime yapışmış hemen narkoz verip operasyona aldılar eğer alamazsak rahimini alabiliriz diyede imza aldılar. Valla 4 saate yakın uğraşmış doktorum rahiminide kurtardım dedi