2suprizbebek Matmazelbebi bebek çoktıktan bi kaç dakika sonra plasenete düştü doktor çekerek cıkardı. Sanki kan pıhtısı çıkar gibiydi. Hiç agrı sızı vs olmadı
Seval2468 Matmazelbebi doktorum 20 yıllık doktorum bu 2. Başıma geliyor dedi kendide çok korktu . Hatta rahimim çok hasar gördü ve çok dikisim vardı bir daha çocuğum olmayabilirdi ama çok şükür tekrar hamileyim 29 haftalık oldum
Matmazelbebi Seval2468 Allah büyük gün doğmadan neler doğar çok şükür. Allah bu bebeğiniz de sağlıkla kucağınıza aldırsın inşallah 🥰🤲🏻
Esraaybars Matmazelbebi 2 normal doğum yaptım bebek doğdu, ebe dedi plesantayı sımdı mı çıkaralım diye doktorda dikiş yapacağım zaman cıkartıcam demişti dikiş için uyuttuklarında çıkarmışlardı.
anapanda12 Matmazelbebi benim bebişden hemen sonra 10dk sonra kendi kendine geldi 2. Bi doğum gibi ama ağrısız ılıkça kayıp çıkıyor 🙃