Matmazelbebi Kızlar doğumdan sonra plasenta vücuttan kendi kendine çıkarken ne kadar sürede çıkıyor? Hissettiniz mi çıkışını? Ağrılı mı oluyor? Bebekle bir geldiği oluyor mu? Kafamda deli sorular 🙈🙈Tecrübe yaşayanlar bilgi sahibi olanlar yoruma💕💕💕
2019-ikra Matmazelbebi ben normal yaptım bebekten sonra aldılar onuda yağ gibi kaydığını hissettim zaten bunuda çıkaralım rahatlarsın dedi ebe aynende öyle oldu
Aysnrhner Matmazelbebi plesenta hemen cıkmıyor dogumdan sonra ebe beklıyor cıkmasını bazen karına hafıf hafıf dokunuyor masaj gıbı ve ayrılıyor.ıkı dogum yaptım bebek dogduktan sınra onun cıkmasını sadece hıs edıyorsun acı olmadı hıc bende ıkınmama da gerek kalmadı
Memolininannesi Matmazelbebi ben hatırlamıyorum tam olarak normal doğum yaptım doğumdan sonra uyudum herhalde o ara çıkarttılar 😂
Serap-asel Matmazelbebi normal doğumda bebekten sonra çıkıyor ama tabıkı çıkması için yine okunmanız lazım
Matmazelbebi Havvaca Biri bizi bilgilendirsin🙈🙈Tecrübeliler yaşadıklarını anlatsa süper olur valla 🤗❤️
Pollyannaaaa Maalesef kendi kendine çıkmıyor bebek çıktıktan sonra plesantayı da doğuruyorsun. Tekrar aynı şekil ıkındırıyor doktor.
Matmazelbebi Pollyannaaaa Haydaaa🥺🥺 Herşey bitip gidiyor o niye hala içerde takılıyor kendi kendine ya 😅 Doğumdan sonra 2 tane doğurduk desek yeri o zaman 🙈🙈🙈
Bebiskomiskom Valla 1 saat masada bekledim assagi insin die :) oda ayri bi dert kafasina gore takilio icerde hahah
Matmazelbebi Bebiskomiskom Yaa hiç ihtimal yok o zaman bebekle bir arka arka çıkması için bu beni üzer 😅😅🙈🙈
Portredekitirtil Selinakbas tabiki öyle sen zaten hiç birşey görmüyorsun neyi nasıl çıkardığını bilmiyor anlamıyorsun bile
Matmazelbebi Aysnrhner Adet pıhtısı gibi bir his demek ki içinde hareket edip kaydığını hissediyorsun o zaman 🤔Ağrı olmaması güzel ama buna sevindim 😍
Pollyannaaaa Matmazelbebi evet biraz öyle canım doğum sırası kadar olmasada onunda çıkış anı çok zor aynı çığlığı ozaman da atmıştım ama korkma inan çok güçlüyüz herşey geçip gidiyor acısı sancısı doğumu ölüm gibi bişey ama doğana kadar
Matmazelbebi Halmee Ayy bunu çok sevdim inşallah darısı başımıza hiç ıkınmak vs yok masada dururken mi çıktı? Böyle ihtimal varsa dua edicem bu olayı da öğrendim korktum ya 🙈🙈
Matmazelbebi Memolininannesi Sen uyurken birşeyler olmuş ama ne 🙈🙈 Ay olsun ne güzel hissetmemişsin ben korktum bunu yeni duydum tedirgin oldum ağrı sancı olur diye misler gibi senin hallolmuş darısı başımıza😍😂
Halmee Matmazelbebi yok ikinmamistim dogimdan hemen sonra kendiliginden biraz dha kalin bi kan pihtisinin dustugunu hisetmistim sadece
Memolininannesi Matmazelbebi amin canım doğurana kadar kırk takla attım sadece onun acısı olaydı keşke 😂
Halmee Matmazelbebi insallah herkezin agrisiz sizisiz dogumu olur rabbim sag selamet kucaklarima vermeyi nasip eylesin 😊