Aishvet7 arkadaşım da 4 yıl sonra yaptırdı ilk denemesi inşallah onun ki sağlıkla ilerler çok mücadele verdi maddi konu da 🙏🏻
Ben 2 buçuk yıllık evliyim hamile kalamadım bende bu sürece girmeyi düşünüyorum boşa zaman kaybı ve maddi olarak tedaviye çok para gidiyor tüp bebek daha mantıklı .
İnşallah sende arkadaşımda sağlıkla kucağınıza alırsınız annesine babasına vatanına hayırlı evlatlar olur canım 🙏🏻🥰