Ada_ada ballikedii maalesef bu yanlış ben kan testinden 3 gün önce olmuştum. Kişiye göre değişiyor sanırım.
Kvser Ada_ada yaaa inşallah olmaz arkadaşım canım . İki tane test yapmış farklı markalar böyle çokmış . Doktoruna yazmış kan verelim demiş yarın kan verecek bakalım
Glcndrsn Benim bi arkadasımda tüp bebek yaptırdı kan günü tahlil sonucu 3.28 gelmiş yarın bi daha vericek kan sizce yükselme olur mu bu kadar az cıkması normal mi böyle bisey yasayan oldu mu acaba