Sedavedoga aynenn öyle dua ederken de düşünmemiz lazım duanın nereye gideceğini bilmemiz lazım sağlıkla gelsinlerde bebişler zamanında gelsinler anneyiz biz inan insanın gözüne gelmiyor uykusuz geceler doğduktan sonra da devam edicek hayırlarla inşaAllah bu zamanlarımız kazasız belasız olsun sağlıkla huzurla kolaylıkla kavuşalım 🤲🏻🩷🌸
Bizde 38+4üz 10 gün mü ne kaldı ama ben 15 diyorum uygulamada öyle diye 😄