Ruuveydaa valla ben normal 2 tane çubuk tarçın koydum ocağa güzelce kaynattım 10 dk filan soğuyunca içtim 🤣 sonra bel ağrım başladı ara ara vajinama baskı oluyor ama düzenli değil düzenli olmasını bekliyorum inşallah yarın da denicem belki doğururum 🤣🤷🏻♀️ bu arada tadı güzel değil birden dikin kafanıza sonra hemen ağzınıza birşey atın 🤣🤣 yoksa içilmez ben beğenmedim