Sedavedoga ben de şimdi çıktım nst de sancım çıkmadı tabiki benim de ☹️ doktor da sezeryan planlayalım mı dedi
40+3 e kadar beklicem dedim cumartesi tekrar çağırdı
Moralim bozuldu ya bugün bir şey çıkar diye düşünüyordum yine hiçbir belirti yok
Gerçi 40 haftası da dolmadı yani boş yere strese sokuyorlar insanı