Esranurdenizz 39 hafta olmuşsunuz ya bilemedim canım yaa.. keşke sorsaydınız çatı muayenesi yapıyor musunuz, yapmıyor musumuz kendisi açıklasaydı. Doktorunuz yapmadıysa acilden girdiğinizde de sadece nst çekerler sancı vs çıkarsa eger sanırım çatı muayenesi yaparlar ve doktorunuzla iletişime geçerler diye düşünüyorum.
Doktora girince öyle oluyor bir an insan sersemliyor soracagınıda unutuyor ne dese okey oluyosunn.. anlıyorum sizi..