Merve171214 zeytin_ 14 hafta 5 günlüğüz 2.hamileliğim tam 38 de olacak doğumum 29 Kasıma geliyor ameliyat günü o gün bekliyoruz erken gelmezse daha cinsiyeti öğrenemedik ama kıza benzetti 12 ve 13 haftalıkken 23ünde kontrolüm var inşallah öğrenebiliriz bir oğlum var bir de kızım olsun istiyorum 😊 ilk doğumumda 10 kasımdı kasım ayından gidiyorum hep 😂
Mltsnl Ybah aynen işte bende napacagımı bilmiyorum bir yandan hiç gitmek istemiyorum artık doktora bir yandan da merak ediyorum
Ybah Mltsnl inşallah belli olur Benim devlette de 3 temmuzda detaylıca gün verdi emin olmak için o gün tekrar soracam doktora emin olmak için
Yagmurr8 zeytin_ 2 kasımda günüm doluyor görünüyor bakalım hayırlısıyla, 12+5 te erkek denilmişti ve oğlum olacak hayırlısıyla, şimdi 20+3 üz🥰
Goksu1993 Bizde 18 haftalık olduk doğum 19 Kasım 12. Haftada net bir şekilde erkek dedi her gidişimizde pipiyi görüyoruz 😍
AsELinAnneSi__ zeytin_ 16 .haftamizin sonundayiz çok şükür 13 de tahmin etti 16nin başında kesinlesti az kalmış bu saatten sonra değişmez heralde benimde ilk bebisim 😇😅☺️
hulyaca Dhskn_ bugün hatta bu muhabbet geçti cinsiyeti öğrenince. Kızlarımda mide bulantısı yaşamıştım. Yediklerim dokunuyordu genelde. Bu hamileliğim maşallah aşırı rahat geçiyor. Yediklerimden etkilenmiyorum hiç hatta. Ordan bile belli cinsiyetlerin farklı olduğu. Yeme konusunda aynıyım ama tatlı şeyleri hâlâ istemiyorum. Tuzlu ekşi şeyleri canım istiyor ☺️☺️ 16+5 oldum ama hiç hamile gibi değilim o derece rahat 🧿 inşallah sizin de gönlünüzden geçen olur 🥰
Dhskn_ hulyaca amin inşallah🙏 ben kızlarda da mide bulantım oldu sabahları oluyordu ama bunun kadar olmadı bunda yemeklerden sonra oluyor.yemek yiyesim gelmiyordu yeni yeni başladım. Bunda çok kusuyorum. Bunu eşim de fark etmiş çikolatayı çok seven ben ilk kez bu hamileliğimde baya yemedim yeni yeni alışıyorum. Eriği normalde yemeyen ben ilk andan beri tüketiyorum . Ekşi tuz favorim. İnşallah benimde sağlıklı hayırlı bir oğlum olur . Sizin adınıza sevindim💙 Rabbim sağ salim kucaginiza almayı nasip eder inşallah🙏💙
Ybah buusur evet devlet gormedi özel detaylı baktı önce kiz dedi sonra erkek dedi hayırlıysa kucağımıza alırız inşallah 🥰 Son adet tarihin kaç senin
Mucizem4242 zeytin_ Tahmini doğum tarihi 13 Kasım.💙🫶🏻 Cinsiyetimiz erkek , 13 haftalık iken öğrenmiştik , şimdi 19 haftalık olduk yoru yarıladık bile artık , haftaya detaylımız var sabırsızlıkla onu görmeyi bekliyorum.💙
Grkemmm45 Benimde 16+5 henüz cinsiyeti öğrenemedim doktor tahmin dahi yapamadı bebeğin bacakları kapalıydı. özele gitsem kesin ogrenirmiyim yine uygun pozisyonda olmazsa eli boş döner miyim?
Birrrcan Grkemmm45 vişneli meyve suyu için kontrolünüzü bir on on beş dakika kala ben içerek gittim bebeğim yerinde durmuyordu maşallah doktorum da ne kadar hareketli dedi cinsiyetini de o gün öğrendik vişne suyu sayesinde 😍😂
hulyaca Dhskn_ çok teşekkür ederim amin inşallah 🙏🏻 inşallah gönlünüzden geçen olur. Haftanız ne kadardı. Merak ettim ben de sizinkini 🙈
Dhskn_ hulyaca 13+6 oldum yarın kontrolüm var bir yandan ayaklarım geri geri kaçıyor tabiki kız olsa oda canim . Ama sezaryen doğum olduğu için kazaylada oldu isterim ki bir de oğlum olsun. Bizden sonra ablalarinin destekçisi olsun 🙏💙