Dhskn_ bugün hatta bu muhabbet geçti cinsiyeti öğrenince. Kızlarımda mide bulantısı yaşamıştım. Yediklerim dokunuyordu genelde. Bu hamileliğim maşallah aşırı rahat geçiyor. Yediklerimden etkilenmiyorum hiç hatta. Ordan bile belli cinsiyetlerin farklı olduğu. Yeme konusunda aynıyım ama tatlı şeyleri hâlâ istemiyorum. Tuzlu ekşi şeyleri canım istiyor ☺️☺️ 16+5 oldum ama hiç hamile gibi değilim o derece rahat 🧿
inşallah sizin de gönlünüzden geçen olur 🥰