Lutfye19 zeytin_ nasipse benimde Kasım 16+5olduk 14haftalikken kıza benzettim dedi ama bayramda gidicem nasipse ozman net söylerim dedi bekliyoruz bakalım sağlıcakla gelsinler yeterki
Dhskn_ hulyaca 13+6 oldum yarın kontrolüm var bir yandan ayaklarım geri geri kaçıyor tabiki kız olsa oda canim . Ama sezaryen doğum olduğu için kazaylada oldu isterim ki bir de oğlum olsun. Bizden sonra ablalarinin destekçisi olsun 🙏💙
hulyaca Dhskn_ ya ne güzel yakında öğrenirsiniz siz de. 🥰 bizim de öyle oldu. Zati hamile olduğumu öğrenince tüplerimi bağlatacağım doğumdan sonra dedim cinsiyeti ne olursa olsun. Öyle güzel bir sürpriz oldu bize ☺️☺️
Selinakbas zeytin_ 16+1 olduk bugün 3 Aralık dedi doktorum erken doğum olmazsa eğer🌸 Sizinde aralıkta olur dogumunuz erken dogum olmazsa insallah ❤️
zeytin_ Selinakbas evet Kasım sonu Aralık başları gibi demişti doktorum hayırlısı bakalım çok yolumuz var daha 🥰🥹
Selinakbas zeytin_ kız öyle deme zaman cok cabuk geciyor ben bile 5in icerisine girecegim bayramda 4 ay ne cabuk geçti diyorum bazen anlamadan etmeden 🫢🥰
Ybah buusur evet devlet gormedi özel detaylı baktı önce kiz dedi sonra erkek dedi hayırlıysa kucağımıza alırız inşallah 🥰 Son adet tarihin kaç senin
Ybah Mltsnl inşallah belli olur Benim devlette de 3 temmuzda detaylıca gün verdi emin olmak için o gün tekrar soracam doktora emin olmak için
Mltsnl Ybah ben maalesef detaylıya girmeyeceğim ama haftaya başka özel bir doktora gideceğim alanında iyi ve eski bir doktor inşllah kesinleşir
Mochi zeytin_ 17+4 kızımız geliyor inşallah😍 çok mutlu ve heyecanlıyız zaman çabuk geçse de Kasım ayı gelse bir an önce😇
Minikannesi00 zeytin_ 17+4 ,kasımın başlarda olacak sanırım 😊 biz cinsiyeti 13 te öğrendik kızımız oluyor
fizikcianne Ask-bebegim normal olursa kasım sonu ama sezeryan olacağı için Kasım başı o yüzden öyle yazdım :)
sultanireem zeytin_ biz 19 haftalık olduk bile kasım başı gibi gözüküyor ama gelişimi önden gidiyormuş ekim sonu da olabilir demişti doktorum oğlumuz oluyor ismini bile kararlaştırdık 😍♥️