gkce_12 Buketedaa bende mide bulantisindan ölüyorum ilk kizimda da sabahları olurdur bulantı bunda da öyle ama doktor niye geldin gecikince gel der diye gitmiyorum inşallah hamileyimdir son 4 gün
Burcum Buketedaa siz kendiniz 2 gün sonra yeniden aynı saatte kan verin. Doktoru kayla almayın hiç. Aile hekimleri bu konuda çok boş konuşur genelde. Üzmeyin kendinizi ben de 133 ile öğrenmiştim reglime 2 gün kala şu an 19. Haftamdayım. Artış %60 ve üzeri ise bekleyin bayram sonrası direkt kontrole gidin🥰 hayırlı olaun şimdiden.
Buketedaa Eslemim34 valla yarın yada perşembe gidip deblet hastanesine öyle yapmayı düşünüyorum açıkcası bu doktorok salakça konuştu hevesim kursağımda kaldı
Sibelsibos Buketedaa gözün aydın canım bende dün gördum seni burda sabah kalktım hemen bı bakayım dedim bence hamile dedim ve doğru çıktı sağlıkla sihatle kalp atışlarını da duy inşallah 🤲🤲🥰🥰
Buketedaa Sibelsibos amin inşallah canım benim allahım isteyen herkese nasip etsin 🙏🙏 kimsenin kucağını boş bırakmasın beklemekok zor bi süreç
Buketedaa Kızlar cumaya kendi kadın doğum doktoruma randevu aldım. Gidip hem kanımı veririm hemde düzgünce konuşurum. Aile hekimi gerçekten çok modumu düşürdü. Allahım inşallah güzel artışlar nasip edip sağlıkla ilerlememi sağlar.🙏🙏🙏
Buketedaa Burcum cuma günü için kendi doktoruma randevu bulabildim direk kendi doktoruma gideceğm inşallah güzel yükselme olur gerçekten hevesimi kursayımda bıraktı adam
Nursena2023 Buketedaa Ben emzirirken hamile kaldım ikinci oğluma regl düzenim çok fenaydı ve takip de etmiyordum artık. Neyse bir gün rüyamda bebeğim olduğunu gördüm sabah uyandım acayip bir his geldi hemen gittim test aldım ve pozitif . Doktora gidip kan verdim 50 çıkmıştı hatta doktor benimde moralimi bozmuştu düşük olabilir vs diye ama şimdi oğlum 4.5 yaşında ☺️☺️
Nuur2124 Buketedaa ay var varrr hemde çok erkenden belli olmuş Allahimmm çok sevindim sebepsizce ☺️🙏Gözünüz aydin
Buketedaa Nuur2124 çok teşekkür ederimm bende çok sevindim inşallah yükselişide güzel olursa içim biraz olsun rahatlayacak 56.8 çıkmış değerim aile hekimi biraz moral bozucu konuştuda
mombarbie_ Buketedaa benimkisi de 10 yılınız gitti keşke biraz evliliğin tadını çıkarmasaydınız dedi napiyim bu saatten sonra saçma sapan ya