mombarbie_ Buketedaa yaaa çok sevindim canım Rabbım sağlıkla kucağınada almayı nasip eder inşallah Maşallah🤲🏻🧿🐣
mombarbie_ Buketedaa benimkisi de 10 yılınız gitti keşke biraz evliliğin tadını çıkarmasaydınız dedi napiyim bu saatten sonra saçma sapan ya
FKRKS29 Buketedaa yaaa Allaha çok şükür 🥰🥰🥰❤️❤️❤️ cok sevindim senin adına insAllah çok güzel hayırlı Bi hamilelik gericip sağlıkla sihhatle alırsın kucağına 🥰🥰🥰🥰🥰
mombarbie_ Buketedaa bu saatten sonra çok gençsin evleneli daha 1 yıl olmuş biraz daha gezseydiniz demenin bir manası yok anammisin Babam mı
Ybah cansugunes0210 9 şubatta olmuştum en son tahmini ⅚ mart gibi olmam gerekirdi Olmadım 8 mart gecesi leke geldi 10 marta son buldu 2 gün bekleyip 12 mart sabahı ilk idrarla test yaptim
Buketedaa mombarbie_ aynen öyle ben hazırım demek ki istiyorum kimseyi ilgilendirmez ama herşeye karışacaklar illa ki
esmos27-e Buketedaa oh çok şükür canım benim hayırlı uğurlu olsun inşallah biran önce hastaneye git gör bebişini inşallah sağlıkla kavuşursun🙏🏻💖
Buketedaa esmos27-e çok şükür 🙏🙏 inşallah canım benimm cumaya doktoruma randevu aldım gideceğim inşallah güzel haberlerle gelirim buraya 🙏🙏
rabiaozcans gkce_12 ben beklenen regl tarihime 5-6 gün varken inanılmaz silik bir çizgi ile şüphelenip kan vermiştim. 18 beta hcg değeri ile öğrenmiştim. ama kişiden kişiye değişir bence 4-5 gün daha bekleyinn😊 belirti var mı
gkce_12 rabiaozcans acayip mide bulantısı var en basiti bu gün soğan doğradım sonra mutfağa git.ek istemedik bulantıdan
rabiaozcans Buketedaa tebrik ediyorummm zaten emindim ama nolur nolmaz diye çok emin konuşmayayım dedim. süper haber şimdi zaman geçmek bilmez bende çok erken öğrenmiştim😂💖💖 sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah
Buketedaa rabiaozcans ayy çok teşekkür ederim 🙏Aminnn inşallah sağlıkla kavuşuruz meleklerimize 🙏🙏🙏💜💜💜🥰🥰🥰
rabiaozcans gkce_12 ilk günler olmuyor diye biliyorum psikolojik mi acaba 🫣 umarım istediğiniz gibi olur herşey ama mutlaka haberdar olmak isterim💖💖