Buketedaa esmos27-e saat 5 den önce gittim doktor sistemden baktı görünmediğini söyledi. Laboratuvara gönderildiği için ertesi güne sarktığını söyledi ama
FKRKS29 Gldnzylmz ilk beta pazartesi 177,6 ciktiktan sonra 3 gun sonra Perşembe kanamam geldi o zaman baktırdım 466.3 içti 3 gün sonra yine pazar gunu kanamam geldi yine gittik acile 2130 çıktı , benim düzensiz oldu ama 2 3 günde bir tekrar etmek gerek❤️
mombarbie_ Buketedaa benim çıktı canım sonuç senin ne durumda şükür bizim artışımız 2 katından fazla olmuş
Buketedaa mombarbie_ yaa senin adına çok sevindimmmm canımm 🙏🙏 daha yeni baktım çıkmamış 🥲 bekle bekle çıldırcam sanırım
rabiaozcans Buketedaa sağlık ocağına verdiyseniz e nabızda genelde 10:00 a kadar yüklenmiş oluyor😍 tebrik ederim bence kesinlikle hamilesiniz
Buketedaa Kızlarrrr koşunnn sonucum 56.8 🙏🙏🙏 çok şükür @rabiaozcans @mombarbie_ @FKRKS29 @esmos27-e @Nur_50 @Anneolmakistiyorum_ @Adensu_ @gkce_12 @Mucizemsin_bebek
Sibelsibos Buketedaa gözün aydın canım bende dün gördum seni burda sabah kalktım hemen bı bakayım dedim bence hamile dedim ve doğru çıktı sağlıkla sihatle kalp atışlarını da duy inşallah 🤲🤲🥰🥰
cansugunes0210 Ybah leke ne zaman geldi cnm benim 8 gün var adetime benden de leke geliyor kist vardı ondandır diye düşünüyorum ama aklıma da takıldı akıntı şeklinde minicik geliyor 2 gündür adetime de 8 gün var
Ybah cansugunes0210 9 şubatta olmuştum en son tahmini ⅚ mart gibi olmam gerekirdi Olmadım 8 mart gecesi leke geldi 10 marta son buldu 2 gün bekleyip 12 mart sabahı ilk idrarla test yaptim
rabiaozcans gkce_12 ben beklenen regl tarihime 5-6 gün varken inanılmaz silik bir çizgi ile şüphelenip kan vermiştim. 18 beta hcg değeri ile öğrenmiştim. ama kişiden kişiye değişir bence 4-5 gün daha bekleyinn😊 belirti var mı
Buketedaa Sağlık ocağına gittim sonuç için ama doktor biraz moralimi bozdu yok regli geçmeden neden kan verdin bilsem almazdım felan dedi temmuzun 2 veya 3 tekrar gel dedi Napcam bilemedim
Nursena2023 Buketedaa Ben emzirirken hamile kaldım ikinci oğluma regl düzenim çok fenaydı ve takip de etmiyordum artık. Neyse bir gün rüyamda bebeğim olduğunu gördüm sabah uyandım acayip bir his geldi hemen gittim test aldım ve pozitif . Doktora gidip kan verdim 50 çıkmıştı hatta doktor benimde moralimi bozmuştu düşük olabilir vs diye ama şimdi oğlum 4.5 yaşında ☺️☺️