Bende 39+3 deyim cumartesi nişanım geldi
Salı günü içinde doğumu yaparız diye planlamıştı doktor..yazılanları okuyunca gercekten moralim bozuldu.iki gündür geceleri çok fena kasılmam oluyor gün içi daha normalim.kafamı karıştırdınız 🥺 yarın sabah 6 bucukta yatışım var 🥺