ikiprensannesi66 fakat ben birkaç ay öncesinden hocam bayrama denk geliyor nasıl yaparız diye sormuştum olsun ben yokum ama nöbetçi olan doktor arkadaşım da çok iyi o yaptırır demişti şimdi neden almak için çabalıyor ki? Ve ben açık açık söyledim hocam kimin doğurttuğu önemli değil bugüne kadar beraber geldik ama yapacak bir şey bu benim için sorun değil dedim, yaa ben doğurtmak istiyordum ama dedi perşembe günü ben de kabul etmedim şimdi yine bir mesaj ve ikna çabası. Bana hoş gelmedi iyi niyetli de gelmedi ve üzüldüm, şimdi yarın gittiğimde farklı bir bahane sunup sezaryen derse naparım onu düşünüyorum 😞