cokkasmabeabi işte ne kadar bekleyebilirim ki bayram da geliyor, doktorum tatile çıkacak biraz da diyorum belki o yüzden almak istiyor. Ama diğer türlü risk var diyen de çok onu da düşünüp korkuyorum 😧 gerçekten Türkiye’de normal doğum yapabilmek çok zorlaştı şaka gibi resmen sezaryene itiyorlar Avrupa’da tam tersi…