Nur_50 yok canm ilk gebeliğim doktor beni yanılttı aslında biz 15. Haftaya kadar erkek biliyorduk 15. Haftada kız dedi yani bacakları da kapalıydı biz de herkese erkek dedik ona göre isim hazırdı babamın ismini koyacaktım yani böyle psikolojimmm sifirrrrr😀