Mltsnl Nur_50 yok canm ilk gebeliğim doktor beni yanılttı aslında biz 15. Haftaya kadar erkek biliyorduk 15. Haftada kız dedi yani bacakları da kapalıydı biz de herkese erkek dedik ona göre isim hazırdı babamın ismini koyacaktım yani böyle psikolojimmm sifirrrrr😀
Mltsnl Nur_50 yok işte oda şaşırmış bide ben pipiyi yumurtalıkları gördüm bu doktor bilmiyor bence 😀😀
Mltsnl Nur_50 cinsiyet için işte muallakta kaldık doktor kız dedi ama inanmıyorum ben 😀 temmuzda gel dedi ben başka özel doktora haftaya cumartesi gideceğim
Mltsnl Nur_50 hayırlısından inşllah erkektir bir gideyim Buda kız derse son haftaya kadar gitmem kuzenime de böyle dediler en son dediler kız kuzenim doğurdu erkek hatta biz hastanede dedik bizim değil 😀
Ilkannelik41 Ben ne yaptimsa kız çıktı cinsiyetine kız bebisimin bende tesadüf doğruluğuna pek inanmıyorum çoğu insanda yanlış çıkabiliyor ben saç telinden yaptım yuzuk testi oda doğru cikti
Mltsnl Ilkannelik41 ben yüzük de yaptım bu başına tuz serpiliyor onda da erkek çıktı belirtilerim de erkek ama kız bilmiyorum artık