Cimcat Sürekli kanaması çok mantıklı değil aslında. Benim de ikizlerim tüp bebek. İlk transferden 7 8 gün sonra yerleşme lekelenmem olmuştu. Sonra 7. haftadayken bir kez öyle bir kanama yaşadım ki 3 peçete doldu şarıl şarıl taze kan akmıştı düşürüyorum sandım resmen. Hastaneye gittim kanama takibi yaptılar bir gram kan gelmedi hastanede 😂 Sonra kan sulandırıcıya bağladılar kanamayı, ilacı iğneyi kestik. O şekilde 12 haftaya kadar Progestan iğneye ve Progestan hapa devam ettim. Kan sulandırıcılaeı bırakınca bir daha kanamam da olmadı. Şimdi 19+4 doktor doğuma kadar Progestan hapını kullanıcaz diyor sabah akşam. Kasılmaları önleyerek erken doğumu da önlüyormuş. Sağ salim vakitlice kucağımıza alalım inşallahh 🤲🏻🤲🏻