Arkadaşlar bebek arabası ne tercih ettiniz ya da düşünüyorsunuz ikizler için? En büyük düşüncem bu şuanda Doona birleşip ayrılabiliyor diye onu düşünüyorum ama karar da veremedim.Bastonlar ilk zamanlar kullanılamıyor,altlı üstlü bebek arabalarını da eşim istemiyor iki ayrı araba mı almak mantıklı? Nasıl aldınız hellllppp