32+4 olduk 4 gün önce sancım cıkdı hastsnede yattım 3 gün dün cıkdım haataneden sancımı durdurdular. Ama bu gün yine belim agrımaya basladı ve bebekelr sertleşip duruyo galiba cok kalmıcaklar napacam bilmiyorum 🤷♀️ 🥹 çok zor son ay gibiyiz şu an zor hareket ediyorum bişey ılacak die korkuyorum sürekli yatıyorum ama inşallah biraz daha dururlar