Tgbbrk canim.ben süt ve hatmi çiçeği kaynattım.ictim.sut kuru incir kaynattım içtim ıhlamur kaynatıp bal atıp içtim turp içini oyup bal koyuyorsun akşamdan altına bir kap minik o suyunu veriyo balla onu Yaptım bu biraz fayda gösterdi gargara olarak tuz şu karbonat karışırdım yaptim buda iyi geldi ama geçmedi saçımı basimi yoluyorum ağrısından birde öksürük var öksurdukce acıyı kbb gittim Parol ve Aumentin verdi doktora sordum kullanabilirsin bende onları verirdim dedi boğaz agr geçti ama öksürük 3 hafta olacak hala var ve öksurdukce boğazıma hafifden gene vuruyo kuruyo ve batiyo gibi oksurugude ballı kahve iyi geldi dün başladım şükür şiddeti azaldı dene istersen bunlari