Tgbbrk benim de çok ağrıyor 2 aydır 3. Hastalanişim hele ki geceleri boğazım alev alev. Ama sicak limonlu ballı suya zencefil tozu koyup içiyorum boğazımi yakıyor ve iyilestiriyor. Bide gargara yapmak yasak değil gargara kullan hastalık ilerlemesin. Ben majezik ve andorex kullandım.