Haticeozturk Tgbbrk ıhlamur ballı içiyorum.az kanı sulanduriyo die ballı kahve öksürüğe iyi geliyo ozelikle
Asena_ Bende 15 haftalığım iki üç haftadır benimde öyleydi ben hep naneli olips yedim o çok iyi geliyor rahatlatıyor boğazı rahatsız hissettikçe at ağzına bir tane
Buseayazerdgn Tgbbrk yok ilgileniyrlar canim aksam esinle git sakinken kucuk bise vuruyrlar zaten 10 dakkada bitiyor
Tgbbrk Buseayazerdgn esim burda yok be kuzum 😊 gttimde doktora agir bi bogaz enfeksiyonu atlatmisim dogumdan sonra bademcigini aldir dedi ama aldirmakta zararliymis ihlamur balli limonli bide dut suyu cok iyi geldi cok sukur iyiyim canim bi aralar
Zmraemr Tgbbrk ne demek rica ederim hamileyken ilac alamadığımiz icin bu yöntemlerlyöntemlerle geçiyor bizzat denendi geçen hafta öksürük olmuştum şükür gecirdim
Tgbbrk Haticeozturk iciyom valla canim cokta iyo geldi agir bi bogaz enfeksiyonu atlatmisim doktor oyle dedi ihlamur dut balli limonlu yaptim ictim cok iyi geldi cok sukur
Htcsryldz Tgbbrk aynı şeyleri atlattım canim heralde hamileyken direncsiz mi oluyorz ondan mi ne attıgım son msjda anlattım dene lütfen sarımsakli yogurt ye oyle yiyemem dersen makarna yap ve sirkeli tuzlu suyla gargara
Htcsryldz Kızlar hamileyken kriptik tonsilit gecirdim ücüncü hamileligimde acliktan agladim artık o derece yarılmişti bademciklerim bembeyaz iltihap kaplamişti sarımsagin antibiyotik ozelliğini okudum tüm yiyemem diye bol sarımsakli yogurtlu makarna yaptım kendime yedim ve ertesi sabah iltihapları sokup atmişti bide tuzlu sirkeli su yapıp gargara yapın ara ara oda müthiş rahtlatıyo ogun bugundur kime onerdiysem memnun kaldi denerseniz sınucu haber edin olurmu gecmiş olsun
Tgbbrk Htcsryldz aynen canim bebis butun vitaminlerimizi aliyo😊😍 direcsiz kaliyoz ilacta icemiyoz sarimsagi cok severim yogurtla bi deniyim canim gecti sua aralar ama yinede korkuyorum agiracak diye