Bende pazartesi nasipse uyuşmazlık için kan vericem 28. haftada iğne yapılacak bende özele gidiyorum ama doktorum burda pahalı olur de o yüzdem devlete randevu aldım öyle yapıcam daha öncede 4 haftalık iken kanamam vardı devlette yaptılar ilkte bi yanma oluyor ama geçiyor.