Elenora ben devlet hastanesine gittim 28.haftamdaym kan uyuşmazlığı icin geldim dedim kan aldılar öğleden sonra sonuç çıktı doktora götürdüm yukarı peritanoloji bölümüne yatış verdi yukarı ciktim forum felan doldurdum iğneyi yaptılar gönderdiler doğumdan sonra da eger gerekirse yine olacakmışm ve gram acı yok ayağa kalkıp igne dağıldığı sıra biraz sızlama oluyor oda hemen geçiyor hic bir yan etki de yaşamadım