29+6 benımde rahmım Cok şiş duruyor ve baya acıyor bole gerılıyor degısık bı ağrı var orda baya cocuk büyüdükce oraya baskınoluyor dıye düşündüm ama bende de biraz enfeksiyon göründü dr antibiyotik verdi bakalım onu kullanıcam bazende sağ tarafım aşırı bı ağrı oluyor ya alsam felaket dı hissediyorum bebeğim hep sağ tarafımda acaba oraya yerlestığı ıcınmı olur sağ kasık ağrısı😕 off cok sıkıldım hamılelıkten son haftalar korkuyorum artık heran bısıler cıkıcak gıbı